[AdStory] Gideon Amichay (ex-Shalmor Avnon Amichay / Y&R): Relatia mea cu publicitatea s-ar traduce cam asa: dragoste si ura, sare si piper, inainte si dupa.

[AdStory] Gideon Amichay (ex-Shalmor Avnon Amichay / Y&R): Relatia mea cu publicitatea s-ar traduce cam asa: dragoste si ura, sare si piper, inainte si dupa.

Nascut in oraselul israelian Holon, Gideon Amichay visa sa devina saritor in lungime sau desenator. Se pare ca unele vise ale copilariei nu sunt asa greu de indeplinit, intrucat acesta isi incepe cariera in publicitate in 1990, lucrand ca ilustrator si publicand in toate ziarelele israeliene, inclusiv in The New Yorker in 1995. A lucrat ca Chief Creative Officer &Partner la agentia Shalmor Avnon Amichay / Y&R, Tel Aviv, din 1994, moment in care a facut compania sa ajunga in topul agentiilor publicitare din Orientul Mijlociu. A castigat 17 premii la Cannes Lions, iar anul acesta este presedintele juriului la categoria Direct in cadrul festivalului. In 2011 publica cartea "No, No, No, No, No, No, No, Yes", care vorbeste despre creativitate si inovatie, la fel cum vorbeste si astazi la AdStory.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related