Euromedia si Beta Cons sustin proiectele speciale – noul standard in outdoor

Euromedia si Beta Cons deschid sezonul proiectelor speciale pe outdoor cu statiile RATB decorate in intregime pentru campania globala Pepsi "Kick in The Mix", in zone intens circulate din capitala: Piata Unirii, Piata Sf. Gheorghe, Piata Rossetti, Calea Dorobanti (ASE) si Piata Charles de Gaulle.

"In urma brief-ului primit din partea clientului, echipa noastra a propus ideea de realizare a efectelor de lumina, prin solutii tehnice inovative create special pentru a asigura o comunicare memorabila, de impact. Ceea ce face atat de atractiv proiectul este jocul de lumini realizat cu leduri", a declarat Horatiu Girbea, (Director vanzari Euromedia & Beta Cons).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related