Aplicatie de augmented reality care promoveaza programul Coca-Cola HBC "Destination: Management"

IMAGE PR a lansat pentru Coca-Cola HBC o aplicatie de augmented reality care promoveaza programul de Management Trainee "Destination: management", care isi propune sa transforma 6 studenti sau absolventi in manageri in cadrul Coca-Cola HBC Romania, informeaza un comunicat emis de agentie. Aplicatia, care face parte din campania online "Destination: management", comunicata prin pagina de Facebook si website-ul companiei, a fost testata intr-o prima etapa de un numar restrans de tineri bloggeri.

Aplicatia, care a fost creata in colaborare cu un artisit digital si care are rolul de a comunica valorile cautate de Coca-Cola HBC in randul tinerilor (talent, pasiune, dinamism si efervescenta), proiecteaza o replica tridimensdionala a drumului catre o viitoare cariera intr-o pozitie de management.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related