Noii biscuiti ulpio Fit au strans 20.000 de fani pe Facebook

Biscuitii Ulpio Fit s-au lansat online prin campania "ulpio Fit: In forma zi de zi!" derulata pe pagina de Facebook si site, informeaza un comunicat de presa emis de STRATEGAD. La sfarsitul campaniei comunitatea de pe Facebook inregistreaza 20.000 de fani.

"Online, campania ulpio Fit a pornit de la sloganul 'In forma zi de zi', pe care ne-am dorit sa il imprimam in memoria consumatorilor drept un motto personal, potrivit pentru stilul de viata al fiecaruia dintre ei", declara Alin Chiriac (Managing Partner, STRATEGAD).

Pentru a face legatura dintre slogan si continutul vizual, utilizatorii au putut trimite ideea lor despre ce inseamna pentru ei "in forma zi de zi". La final, trei dintre acestia, votati de prieteni ca fiind cei mai Fit pentru a fi castigatori, au primit biscuit ulpio Fit pentru o zi, o luna sau trei luni.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related