Conceptele creative ale campaniilor AdPrint din ultimii 4 ani

Conceptele creative ale campaniilor AdPrint din ultimii 4 ani

Din 2008, Catalin Rusu (Creative Director si Managing Partner, Rusu + Bortun Brand Growers) face parte din echipa care promoveaza in randul publicitarilor festivalul AdPrint, alaturandu-se astfel lui Andrei Bortun, pe care il numeste "tatal" festivalului, si lui Marc Bortun, caruia ii revine statusul de "tatal ingerului". Iata ce spune Catalin referitor la campaniile de comunicare cu care agentia si-a propus sa ii insipire pe creativi si sa ii determine sa se inscrie in competitie si la conceptele creative de la fiecare editie.

In 2009 a fost campania de repozitionare All About Print, care pleca de la faptul ca printul inseamna mult mai mult decat ziare, reviste si panouri. "Print is all around" era conceptul care vorbea despre cat de important este printul in viata noastra si cate materiale pline de semnificatie din viata noastra sunt in print! In executiile typography, am incercat sa punem degetul pe cateva dintre ele.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related