Campania Heineken "Fii actor in spectacolul UEFA Champions League" a mizat pe dramatismul meciurilor de fotbal

Campania Heineken "Fii actor in spectacolul UEFA Champions League" a mizat pe dramatismul meciurilor de fotbal

Heineken a organizat in perioada martie – mai campania "Fii actor in spectacolul UEFA Champions League", informeaza un comunicat emis de Oxygen PR. Campania cuprinde o componeta offline si o componenta online cu accent preponderent pe social media.

Conceptul campaniei este similitudinea dintre dramatismul momentelor care iau nastere in cadrul meciurilor din UEFA Champions League si cel evocat de spectacolele de opera sau cele sustinute la Panteon.

Spoturile campaniei, care evidentiaza caracterul spectaculos al fotbalului, ii au drept protagonisti pe Gianluigi Buffon, Patrick Vieira, Clarence Seedorf, Ruud Van Nistelrooy si Rene Adler au fost difuzate la TV si au fost incarcate in mediul online. De la lansarea spotului campaniei, in urma cu 9 luni, acesta a acumulat aproximativ 3 milioane de vizualizari pe YouTube.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related