Prada, si toate problemele dispar

Prada, si toate problemele dispar

Daca tot trebuie sa vedem reclame, si stim cu totii ca nu avem de ales, macar sa fie unele misto. Dar ce se intampla atunci cand reclama e atat de tare incat e data mai departe prin word of mouth, e share-uita online, e remixata sau parodiata? Toata lumea isi aminteste povestea, dar aproape nimeni nu mai tine minte brandul. O stii pe-aia cu "Era tac-su, ba!"?. O stie. Dar nu mai stie de unde.

Nu e cazul celei mai noi reclame Prada, "The Therapy", realizata in regia lui Roman Polanski. Pentru ca oricat de savuroasa ar fi povestea, oricat de delicios de amuzanta e Helena Bonham Carter care se plange ca e incredibil de singura si in acelasi timp incredibil de bogata (aici imaginati-va ca intra o burtiera "Rich People Problems"), reclama n-are nici o valoare fara prim-planul pe haina de blana mov marca Prada.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related