[Training IQads Kadett] Echipele Graffiti BBDO si PepsiCo despre campania "Pepsi - Si ieri. Si azi"

[Training IQads Kadett] Echipele Graffiti BBDO si PepsiCo despre campania "Pepsi - Si ieri. Si azi"

Pe 28 iunie vor ajunge in Club Kadett Mihai Gongu (Creative Director, Graffiti BBDO), Alecsandra Roman (Strategic Planner, Graffiti BBDO), Andreea Golban (Senior Copywriter, Graffiti BBDO) si Calin Clej (Marketing Manager, PepsiCo), in cadrul unei intalniri dedicate campaniei "Pepsi – Si ieri. Si azi".

La cea de-a noua editie a Effie Awards Romania, care a avut loc pe 4 iunie, Pepsi si Graffiti BBDO au castigat Grand Effie cu campania "Pepsi - Si ieri. Si azi", aceasta fiind recompensata si cu Gold Effie la categoria "Non-alcoholic beverages". Joi viitoare, Mihai, Alecsandra, Andreea si Calin le vor povesti cadetilor despre ideea de la care a plecat campania Pepsi, despre pasii parcursi in procesul de implementare si, nu in ultimul rand, despre rezultatele generate, abordand atat perspectiva agentiei de ATL, cat si a clientului in realizarea proiectului.

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro .

Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related