Cum se imprieteneste un brand cu un oras – Volksbank la TIFF

Cum se imprieteneste un brand cu un oras – Volksbank la TIFF

[UPDATE] V-am aratat cum s-a promovat festivalul TIFF de anul acesta si probabil de cateva zile tot auziti vorbindu-se despre ce se intampla la Cluj. Inevitabil, multor branduri le-a trecut prin brief sa se asocieze cu evenimentul si chiar au facut-o. Printre ele se afla si Volksbank, banca ce si-a schimbat recent strategia de comunicare, in parteneriat cu Graffiti BBDO, indreptandu-se catre bucuriile simple din viata oamenilor.

Asadar asocierea cu TIFF trebuia sa urmeze aceeasi directie, iar agentia Three a gasit solutia creativa. Am stat de vorba cu creativii de acolo ca sa aflam mai multe despre cum se promoveaza brandul la festivalul de anul acesta. Campania "Bucurii care fac TIFF-ul mai frumos" nu se concentreaza doar pe proiectiile din festival, ci aduce in prim-plan intreaga experienta care e ca o vacanta atat pentru vizitatori, cat si pentru clujeni care se simt deodata turisti in propriul oras. Locurile prin care te plimbi inainte sau dupa film, unde si ce mananci, unde te relaxezi, oamenii pe care ii cunosti si cu care stai pe bordura la Monument sunt lucruri care alcatuiesc si ele un festival.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related