Companiile si advertiserii pot include o secunda umanitara in spoturile publicitare prin programul Secunda - viata

Grupul Leo Burnett a conceput programul de strangere de fonduri Secunda - viata destinat companiilor interesate dar si industriei de publicitate, informeaza un comunicat de presa emis de companie. Mecanismul consta in cedarea contravalorii difuzarii unei secunde din spoturile TV catre o cauza umanitara, implicarea fiind marcata in spoturi prin sigla Secunda – viata.

Deoarece pretul unei secunde difuzate la TV este calculat in functie de audiente, valoarea donatiilor din proiectul Secunda – viata va fi data de catre publicul telespectator: cu cat mai multi oameni urmaresc reclamele participante, cu atat valoarea stransa pentru cauza umanitara creste.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related