Dorinta secreta a tatilor de a avea baieti, in primul spot Dacia Lodgy semnat de BBDO

Dorinta secreta a tatilor de a avea baieti, in primul spot Dacia Lodgy semnat de BBDO

Dacia Lodgy se pozitioneaza ca o masina potrivita familiilor numeroase si lanseaza azi la nivel regional un spot creat de Graffiti BBDO. Pentru a accentua faptul ca noul model este destinat familiilor numeroase, spotul ilustreaza o familie in drumurile repetate spre maternitate. Sloganul campaniei este "Pentru familii cu planuri mari".

[Update] Campania, care s-a desfasurat in perioada 30 mai – 30 iunie, include spot TV, radio, executii OOH, online, print si o componenta de BTL- Operatiunea Dacia Lodgy in toate showroom-urile din tara.

Campania a pornit de la ideea spotului TV, o idee cu care Graffiti BBDO a castigat pitch-ul la care a mai participat si JWT Casablanca. Conceptul a fost creat pe baza insight-ului "Aproape orice tata isi doreste un fiu".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related