[Cannes Report] New York, un cocos de plus, Vladimir Molico si Jeff Goodby – 24 de ore cu Sebastian Olar (McCann Erickson)

[Cannes Report] New York, un cocos de plus, Vladimir Molico si Jeff Goodby – 24 de ore cu Sebastian Olar (McCann Erickson)

La Cannes nu se intampla doar premii si seminarii. La Cannes se intampla networking, recrutari, petreceri, intalniri cu oameni mari si importanti din industrie in fata carora un junior copywriter s-ar isteriza ca o fana de 13 ani a lui Justin Bieber. Sebastian Olar (Copywriter, McCann Erickson) ne povesteste din nou prin ce a mai trecut echipa McCann in ultimele 24 de ore la Cannes. Ca sa va starnesc interesul va zic, putin criptic, ca e vorba de oferte de lucru la New York, romanii sunt descurcareti la petreceri, un cocos de plus, Vladimir Molico si Jeff Goodby (da, acel Goodby de la Goodby, Silverstein & Partners).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related