[Cannes Report] Meciul deceniului la advertising - BBH vs. Wieden+Kennedy povestit de Sebastian Olar (McCann Erickson)

[Cannes Report] Meciul deceniului la advertising - BBH vs. Wieden+Kennedy povestit de Sebastian Olar (McCann Erickson)

Se vor termina premiile, petrecerile si seminariile cu titani ai advertisingului la Cannes. Strazile vor ramane la fel de insorite, dar terasele vor fi mai goale. Peste putin timp creativii vor fi plecat fiecare la agentia lui dintr-un colt al lumii unde se vor simti ca niste eroi. Pentru ca sunt. Oricine vede live un meci verbal intre Hegarty si Wieden e un erou publicitar modern. Sebastian Olar (McCann Erickson) l-a vazut si ne povesteste si noua, asa cum le va povesti si nepotilor lui, despre istoria de la Cannes. 

"Vineri am asistat la mult-asteptatul foc incrucisat al colosilor Sir John Hegarty si Lord Rev. Dr. Dan Wieden care au facut un fel de stand-up comedy show publicitar. Au povestit cum si-au infiintat agentiile in aceeasi zi, acum 30 de ani si cum de atunci au fost rivali. Wieden+Kennedy a furat de curand Levi's de la BBH, BBH s-a razbunat luandu-le Guardianul. Hegarty a povestit cum ii venea sa sparga monitorul de ciuda cand a vazut Old Spice-ul. De P&G-ul cu mamele, in schimb, a zis ca daca cineva i-ar fi prezentat lui scriptul asta, ar fi vomitat, ca are "vomit factor" mare de la atata emotie. Executia a facut, insa, diferenta: "in advertising, the idea is 20% and the execution is 80%". Hegarty a incheiat zicand ca daca vrem ca industria sa evolueze "we need to make the fucking work better". Wieden a zis ca nu tre' sa uitam sa captam esenta emotionala a unei chestii, ca e prea mult "strategic bullshit" uneori.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related