Campania "Ia-ma la meci" dezvoltata de Saatchi & Saatchi pentru Chio si Nutline

Saatchi & Saatchi a lansat campania sub sloganul "Ia-ma la meci" care se va desfasura pe intreaga durata a Campionatului European de Fotbal si care promoveaza brandurile Nutline si Chio, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania include spoturi TV si doua promotii care ofera consumatorilor produse cu mai mult continut la acelasi pret (25% in plus la pachetele de Chio Chips Barbecue si 10% la semintele Nutline).

Spoturile TV Nutline includ momente interactive realizate impreuna cu actorii Mihai Bobonete si Catalin Neamtu, personaje recurente in comunicarea Nutline. Odata cu noua campanie, Intersnack anunta si doua produse noi pentru Nutline: pachetul XL de seminte negre si noile seminte pestrite cu gust de paprica.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related