[Studiu de caz] Bronze Effie Winner: Romtelecom – "For Mom" creata de Graffiti BBDO

[Studiu de caz] Bronze Effie Winner: Romtelecom – "For Mom" creata de Graffiti BBDO

In contextul scaderii tot mai mult a tarifelor de pe piata si a dorintei cumparatorilor de a gasi cele mai avantajoase oferte, Clicknet a ales sa nu scada preturile, ci sa lanseze o oferta atractiva in termeni de viteza printr-un upgrade de la 30Mbps la 100Mbps. De asemenea, campania s-a adresat unui nou segment - fiicele, in calitate de cumparatori, care achizitionau abonamente de internet pentru mamele lor, aflate in pozitia de consumatori. Campania a adus agentiei un Bronze Effie la categoria "TELECOMMUNICATIONS INTERNET & DATA".

Campanie: "For Mom"

Client: Romtelecom

Brand: Romtelecom Clicknet

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related