Topul "FHM Cele mai 100 de femei din lume", promovat printr-o campanie cu o componenta online puternica

Campania de promovare a topului "FHM Cele mai sexy 100 de femei din lume" realizata in-house a cuprins executii online (bannere pe gsp.ro, a1.ro, cosmopolitan.ro si story.ro, newsletter saptamanal FHM care s-a adresat celor 50.000 de abonati, promovare pe Facebook), spot radio, machete in revistele Auto Motor si Sport, Story si BeauMonde si promovare prin intermediul Radio Guerilla, Radio ZU si Kiss FM, potrivit unei informari din partea SanomaHearst.

De asemenea, topul este promovat pe platforma FHM Anglia, unde utilizatorii sunt incurajati sa voteze femeile propuse. Voturile sunt apoi centralizate de catre FHM Anglia si transmise catre fiecare tara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related