Social Networks Conference: bune practici pentru crearea de campanii care includ Trilulilu si Pinterest

Social Networks Conference: bune practici pentru crearea de campanii care includ Trilulilu si Pinterest

[Update] In cadrul "New Wave of Social Networks", cea de-a patra sesiune a Social Networks Conference, care a avut loc astazi la JW Mariott, Alex Negrea (Social Media Manager, BCR), Costin Radu (Managing Partener, The Geeks), Andrei Rosca (General Manager, Spada), Cristian Manafu (Managing Partner, Evensys) si Alexandra Bideaua (Ethusiasm Developer, TPU.ro) au vorbit despre retelele sociale care capata amploare la nivel local si bune practici pentru utilizarea acestora.

Costin Radu a vorbit despre campaniile de promovare ale pixului cu cerneala termosensibila Pilot Frixion si pachetelor de asiguri pentru masini de la Groupama. Reteaua de socializare Trilulilu a fost folosita pentru cele doua campanii, ambele premiate la festivaluri precum IAB Mixx Awards Romania sau Internetics.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related