Prima campanie BCR pentru segmentul de business semnata de TEMPO

Prima campanie BCR pentru segmentul de business semnata de TEMPO

TEMPO Advertising anunta lansarea primei campanii de imagine pentru pozitionarea BCR pe segmentul IMM – antreprenori prin care banca isi propune sa puncteze sustinerea acestui target, informeaza un comunicat de presa emis de agentie.

Campania are ca punct central spotul TV "Nasturele" si a fost declinata in print, online precum si pe video-wall-urile din Bucuresti. Ideea creativa a spotului a pornit din dorinta BCR de a ilustra printr-o campanie de imagine relatiile dintre afacerile mici si mijlocii si efortul acestora cumulat pentru a atinge succesul dorit.

Componenta digitala a campaniei se bazeaza pe o comunicare personalizata cu fiecare industrie si categorie de companii, vizitatorii fiind directionati prin intermediul Google AdWords spre zeci de versiuni de pagini de prezentare a produsului, cu mesaje adaptate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related