Adrian Alexandrescu (Interactions) despre aplicatiile de Facebook

Pentru ca o parte importanta din comunicarea online a unui brand o reprezinta aplicatiile de Facebook, l-am intrebat pe Adrian Alexandrescu (Interactions) despre aplicatiile dezvoltate de Interactions in ultimul an, cum sunt receptate de client si de utilizatori si activitatile de pe Facebook care au cea mai buna performanta.

Frecventa realizarii de aplicatii de Facebook
Aplicatiile de Facebook sunt noul trend... asa ca facem cel putin una pe luna.

Aplicatii de Facebook dezvoltate in ultimul an, obiectivele si rezultatele lor

Dintre cele mai importante:
NESCAFE Brasero – Dimineti castigatoare
KIT KAT – Iei pauza, ai chestii tari!
Clickshop – Flit sau flirt
Mega Image - Cumparaturi gratis un an intreg!

Obiectivul principal a fost atragerea de noi fani, iar in secundar am urmarit engagementul sau awareness (daca, de exemplu, aplicatia era parte din comunicarea unei promotii nationale).

Rezultatele au fost mereu foarte bune: am ajuns in top 5 aplicatii pe Facebrands la cateva zile de la lansare.

Activitatile de pe Facebook care au avut pana acum cea mai buna performanta
Strategia sustinuta de comunicare de pe KIT KAT Romania care ne-a adus 50.000 de fani la doar o luna de la lansare.

Continut original vs. continut preluat din alte medii
Continutul este 100% original si creat special pentru Facebook.

Adaptarea aplicatiilor de Facebook la Timeline
Timeline-ul nu a schimbat foarte mult lucrurile. Este mai mult o modificare de design si mai putin una de structura iar pentru noi a fost o oportunitate de comunicare. Pentru unul dintre clientii nostri am folosit oportunitatea pentru a crea o aplicatie in care iti alegeai un prieten si noi iti generam un timeline (simulare) in care iti aratam cat de bine va potriviti.

Evolutia atitudinii clientilor fata de aplicatiile de Facebook in ultimul an
De la reticenta la cerere. Daca la inceput trebuia sa ducem munca de convingere pentru implementarea unei aplicatii, acum cererile vin direct la de clienti.

3 recomandari pentru administrarea eficienta a aplicatiilor de Facebook
1. Incearca sa ai un continut cu potential de viralitate;
2. Ofera ceva (o informatie, un zambet etc);
3. Keep it simple.

3 greseli facute de branduri in Romania in social media
1. comunicare nesustinuta printr-o strategie pe termen lung;
2. concursuri/ promotii de colectare de like-uri care nu aduna neaparat consumatori pe profilul brandului ci vanatori de promotii;
3. lipsa continutului de buna calitate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related