Vasile Alboiu (Senior Interactive) despre aplicatiile de Facebook

Pentru ca o parte importanta din comunicarea online a unui brand o reprezinta aplicatiile de Facebook, l-am intrebat pe Vasile Alboiu (Creative Director,Senior Interactive) despre aplicatiile dezvoltate de Senior Interactive in ultimul an, cum sunt receptate de client si de utilizatori si activitatile de pe Facebook care au cea mai buna performanta.

Frecventa dezvoltarii de aplicatii de Facebook
Depinde foarte tare de contul pe care lucram, insa o medie cred ca ar fi undeva pe la 2-3 aplicatii pe luna, poate si mai multe daca avem promo.

Aplicatii de Facebook dezvoltate in ultimul an si obiectivele lor
Sunt destul de multe. O sa enumar cateva: "Touching sounds better" – pentru 5Gum (dezvoltata spre sfarsitul lui 2011), "Alunga-i cu Orbit" – pentru Orbit – un joc terminat tot la sfarsitul lui 2011, "Connect the Dots" – o aplicatie pentru Dots facuta in aprilie 2012, "Curatenia verbala" – tot pentru Orbit in aprilie 2012 etc.

Cele mai multe au avut ca obiectiv principal atragerea de fani si awareness. Evident ca ne dorim si vanzari – iar pentru asta dezvoltam aplicatii in directia propusa – cele mai recente aplicatii ce au avut ca scop si vanzarile au fost facute pentru Milli – iaurturi de baut si Mia - deserturi.

Activitatile de pe Facebook care au cea mai buna performanta
Aplicatiile promo si jocurile. Cred ca tuturor ne place sa pierdem vremea din cand in cand intr-un mod placut...

Continut original vs. continut preluat din alte medii
In general ne place sa facem continut original. Pentru asta animam, ilustram, modelam, programam...orice e nevoie sa nu trebuiasca sa adaptam sau sa preluam materiale facute de altii.

Adaptarea aplicatiilor de Facebook la Timeline
La inceput a fost putin peste mana, insa a doua zi cred ne-am adaptat J. E chiar mai bine – totul e mai vizibil, tab-ul e mai mare, proportiile mai bune.

Evolutia atitudinii clientilor fata de aplicatiile de Facebook in ultimul an
In bine, din fericire. Sunt tot mai multi clienti care solicita aplicatii pentru Facebook cu toate ca nu intotdeauna e cel mai potrivit mod de a comunica. Chiar si asa insa e bine ca se intampla.

3 recomandari pentru administrarea eficienta a aplicatiilor de Facebook
Nu uita cui i se adreseaza aplicatia;

Implica...implica...si iar implica. Userul, desigur;

"Less is more" chiar si la aplicatiile de Facebook.

3 greseli facute de branduri in Romania in social media
Adopta un stil de comunicare distant, uneori chiar academic si de cele mai multe ori total nepotrivit;

Sunt didactice. Vor sa invete userul ce si cum sa faca;

Complica extrem de tare lucrurile cu mecanici contorsioniste.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related