TIMISOREANA - berea oamenilor obisnuiti si a povestilor extraordinare

"Ne-ar placea ca, vazand noua comunicare, oamenii sa simta ca lucrurile despre care vorbeste Timisoreana fac parte si din viata lor.", Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana. Noul spot Timisoreana spune povestea unor oameni pentru care satisfactia lucrurilor facute asa cum trebuie este mai mare decat rasplata. Pentru ca un lucru bun, oricat de mic, dar pe care il faci din inima, poate avea consecinte nebanuite. Si pentru ca bunatatea nu este demodata.

In perioada aprilie - iulie, Lowe continua comunicarea brandului Timisoareana printr-o campanie al carei obiectiv este diferentierea fata de competitie prin atitudine si prin firul istoriei pe care o spune brandul. "Am vrut sa le spunem oamenilor ca Timisoreana e berea dedicata lor. E berea romanilor pe cinste, carora le aratam acum ca istoria Timisorenei e construita chiar pe aceste principii vechi, de cand lumea. Ca ele mai au valoare astazi, ca si acum trei secole. Practic, ne-am reinvatat trecutul, uitandu-ne la cei care ne-au ales pe noi, cand puteau sa-i aleaga pe altii. De ce au facut-o? De ce iubesc ei brandul asta? Pentru ca au vazut ca esenta Timisorenei este tocmai istoria acestei beri. Este istoria unor vieti traite adevarat, cu perseverenta, cu sacrificii, fara subterfugii, fara compromisuri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related