Noul ambalaj Beck’s Green Lemon e promovat prin Augmented Reality

Ca parte a campaniei de promovare a noului ambalaj Beck's Green Lemon, agentia HyperActive a dezvoltat un proiect de brand experience interactiv bazat pe tehnologia Augmented Reality, informeaza un comunicat de presa emis de GolinHarris. Proiectul s-a desfasurat incepand cu 14 iulie pe durata a 4 weekenduri pe plajele Crush si Havana din Mamaia.

"'Imblanzitorul de sticle' propune o experienta Beck's interactiva si racoritoare. La fiecare sfarsit de saptamana aproape 600 de participanti urca pe podiumul Beck’s si dirijeaza cu maiestrie prin intermediul aplicatiei de Augmented Reality si al echipamentelor noastre salturile unor sticle de bere amuzante si pline de viata care s-au decis brusc sa se comporte ca niste delfini. Fiecare saritura si efectele ei sunt imortalizate si postate pe pagina de Facebook Beck's, spre deliciul fanilor. Recompensele oferite participantilor sunt multiple: pe plaja, o bere Beck's Green Lemon rece. In plus, daca fanii isi dau tag pe pozele de la eveniment postate de noi pe Facebook, pot castiga si mai multe premii", a spus Bogdan Gheorghiu (Creative Director, HyperActive).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related