Jocuri de descretit fruntile la evenimentul Prigat de lansare a Enciclopediei Chefului de Viata organizat de Bortun-Olteanu

Agentia Bortun-Olteanu a organizat miercuri evenimentul de lansare a noului Prigat in ambalaj Tetra Pak si a platformei Enciclopedia Chefului de Viata. Evenimentul a marcat regandirea strategiei de comunicare a brandului de la "Mai mult fruct, mai multa energie" la "Noul Prigat. Chef de viata!".

"Aceasta lansare marcheaza o repozitionare de la comunicarea functionala 'Mai mult fruct, mai multa energie', la o comunicare mai emotionala, noua semnatura fiind 'Noul Prigat. Chef de viata!'", a declarat Anca Moldovan (Brand Manager, Prigat).

 

Enciclopedia Chefului de Viata este o colectie de momente care starnesc zambete, o sursa de inspiratie pentru energie pozitiva si modalitati de descretire a fruntii. Utilizatorii isi pot inscrie propunerile de momente fericite pe platforma avand la dispozitie 10 categorii, in functie de specificul activitatii inscrise: Arta in cheful de viata, Chef de viata in familie, Chef de miscare, Prieteni cu chef de viata, Chef de viata la birou, Chef de viata in fiecare luni, Cocktail-uri cu chef de viata, Chef de joc si joaca, Chef si dor de duca, Altele. Obiectivul brandului este de a creste aceasta comunitate si de a strange cat mai multe momente de manifestare a chefului de viata care vor fi apoi publicate drept Enciclopedia Chefului de viata, vol. I.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related