Henkel Art.Award - "Cea mai buna strategie internationala de PR"

"Henkel Art.Award", proiect initiat de Henkel Central Eastern Europe (Henkel CEE) a fost desemnat castigator al competitiei PR Report Award la categoria "Strategie internationala de relatii publice". Revista germana PR Report a organizat la Berlin cea de-a patra editie a premiilor pentru cele mai bune campanii si cei mai de succes oameni din domeniul relatiilor publice, din zonele vorbitoare de lb germana ale Europei.

Premiul Henkel pentru Arta este o competitie de arta adresata artistilor tineri din 28 de tari din Europa Centrala si de Est. Acest premiu acopera intr-un interval de trei ani, trei domenii-cheie ale artei contemporane: desen, fotografie si design. Pe langa acest premiu, castigatorul mai beneficiaza si de o expozitie in tara sa de origine. Marele premiu, in valoare de 5.000 Euro, urmareste imbunatatirea modului de percepere a particularitatilor culturale ale regiunii, contribuind la procesul integrarii europene si, mai mult decat atat, sa promoveze dezvoltarea artei printre tinerii artisti din zona. Aflat anul acesta la cea de-a cincea editie, Henkel Art.Award se bucura de un mare succes, numarul inscrierilor ajungand la 300 in 2005. De la lansarea proiectului, aproximativ 700 de artisti au luat parte la competitie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related