Proiectul ING Bank "Under the Lion's Hat", semnat de Rusu+Bortun Brand Growers

Proiectul ING Bank "Under the Lion's Hat", semnat de Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers a dezvoltat strategia de brand, naming-ul, identitatea de brand si conceptul de comunicare al proiectului "Under the Lion’s Hat" pentru ING Bank, informeaza un comunicat emis de Millenium People. Proiectul "Under the Lion’s Hat" reprezinta un ghid de entertainment destinat segmentului de clienti corporate, care insumeaza cele mai bune spectacole ale anului din Romania.

Prin intermediul acestei initiative ING Bank isi propune sa fie alaturi de clientii sai, nu doar prin servicii bancare moderne si eficiente, ci si prin recomandari si invitatii la evenimentele culturale pentru timpul liber.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related