Ultima zi de ADfel 2012: spirit cubanez, inspiratie si splash-uri de culoare

Ultima zi de ADfel 2012: spirit cubanez, inspiratie si splash-uri de culoare

N-o sa va spun cliseul cu "toate lucrurile bune se termina la un moment dat", desi nu-i chiar fericit momentul in care singurul eveniment din Romania dedicat publicitatii neconventionale ajunge la final. In ultima seara de ADfel am avut destule branduri cu care sa ne jucam cat sa nu simtim nostalgia. Terasa de la Fabrica a fost din nou plina de oameni creativi si care s-au lasat surprinsi de activarile neconventionale pe care brandurile le pregatisera pentru ei.

Havana Club i-a intampinat pe cei sositi duminica seara pe terasa de la Fabrica cu o experienta autentic cubaneza. Pe plaja din terasa, brandul a amenjat o piata cubaneza in care accesul era permis dupa ce participantii alegeau corect 3 elemente autentice din Havana dintr-o plansa cu mai multe fotografii. Odata ajunsi acolo, in ritmuri ce aminteau de atmosfera din Cuba, acestia si-au putut prepara propriul cocktail in cadrul Havana Mojito Experience. Cei ce reuseau sa mixeze in mod potrivit menta proaspata, lime-ul, zaharul si romul autentic cubanez isi puteau apoi savura cocktailul si primeau o palarie si un evantai rosu pentru serile toride, iar cei care mai trebuiau sa exerseze primeau un ghiveci cu menta proaspata.

Pentru ca oriunde ai net, ai inspiratie, cei din terasa au primit doua provocari creative de la Orange. Mai exact, sa descrie o serie de situatii din jurul lor folosind indicii care puteau fi gasite pe internet. Participantii puteau sa raspunda din terasa, prin commenturi la posturile din pagina de Facebook IQads. In cadrul primei runde, tema a fost descrierea atmosferei de la ADfel, folosind numele primei substante care incepe cu O din tabelul periodic al elementelor. "Adoxigenabil!", a spus unul dintre castigatori.

La cea de-a doua runda, participantii au fost invitati sa povesteasca ce se intampla in dreapta lor, incluzand in poveste si titlul unui speech de pe TED.com. „Sus, la hamace, in grupul din dreapta se discuta despre cat de trista e viata. Asa ca o sa ma duc la ei, o sa 'dare to disagree' si o sa le fac cinste cu o bere :)", a fost unul din raspunsurile castigatoare la aceasta proba. Castigatorii fiecarei runde au fost recompensati apoi cu goodies de la Orange.

De asemenea, participantii s-au putut relaxa in cel mai inalt punct al neconventionalului creat de Orange pe acoperisul terasei Fabrica, cu hamace inedite, sezlonguri si pufuri.

Desperados a continuat activarea Wild Paint Shooting, la care cei de pe terasa au putut sa arunce vopsea virtuala in fatada terasei Fabrica, prin videomapping. Participantii au spart bilele de metal ce contineau vopsea virtuala folosind sticla de bere cu gust de tequila, ce era controlata prin aplicatia Desperados Wild Paint Shooting. Cei de pe terasa au interactionat aruncand cu vopsea virtuala pe uriasa suprafata de joc in care Desperados a transformat fatada cladirii, prin videomapping, iar la sfarsit au fost recompensati cu cate o bere Desperados pentru a continua petrecerea dementa.

Praktiker a adaugat sugestii de cumparaturi pentru camin si gradina notelor de plata de pe terasa, Intersport a infiltrat sportul printre conversatiile si berile din Fabrica, iar Tomi s-a dovedit a fi un adevarat firestarter atunci cand sosea o pizza la masa.

Pentru ca ne era greu sa ne despartim de eveniment pana anul viitor, la sfarsitul serii am urmarit o selectie a celor mai bune activari de brand neconventionale din intreaga lume desfasurate in ultimul an. Fara regrete si cu entuziasmul reincarcat, ne vedem anul viitor cu branduri neconventionale la ADfel 2013.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related