Campania promotionala "Masa desavarsita iti aduce casa mult dorita", semnata de Lowe&Partners

Campania promotionala "Masa desavarsita iti aduce casa mult dorita", semnata de Lowe&Partners

Lowe&Partners a realizat campania "Masa desavarsita iti aduce casa mult dorita" pentru promovarea brandului Delikat, informeaza un comunicat emis de GolinHarris. Campania, care se desfasoara in perioada 15 august – 16 decembrie, cuprinde executii TV, online si activari in-store.

Conceptul campaniei este "gustul de acasa", reconstituit prin imaginea bunicii care gateste in casa de la tara folosind legume proaspete, culese din gradina.

Campania cuprinde o componenta promotionala in cadrul careia participantii care trimit codul de pe pachetele Delikat Gust de Gaina, Delikat Legume si Delikat Bors Magic pot castiga o casa cu gradina de zarzavat, 18 weekend-uri intr-o pensiune de la tara sau 1000 de premii cu motive traditionale romanesti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related