James Bond in campania "Crack the Case" pentru Heineken

James Bond in campania "Crack the Case" pentru Heineken

Wieden + Kennedy Amsterdam a creat pentru Heineken campania "Crack the Case", care are in centru spotul TV "Skyfall", informeaza un comunicat emis de Heineken International. Campania, care cuprinde componente ATL, digital si de PR, a debutat pe 20 septembrie.

Campania porneste de la aventurile lui James Bond (Daniel Craig), care ii provoaca pe consumatori sa-si sfideze inamicii si sa descopere codul unei valize pe parcursul unei calatorii cu trenul. Alaturi de Daniel Craig joaca si actrita Berenice Marlohe, care va fi in rolul lui Severine in cel de-al XXIII-lea film cu James Bond – "Skyfall".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related