Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine Tuborg

Noua campanie de imagine Tuborg Gold, semnata de Graffiti BBDO, este difuzata incepand din luna mai pe principalele posturi TV nationale si este adaptata si pentru segmentele outdoor si Oops media.

Conceptul general al campaniei porneste de la ideea de libertate, valoare esentiala a brandului Tuborg. In demersul creativ, conceptul a fost dezvoltat intr-o directie activa: daca tu esti liber, atunci ii eliberezi si pe cei din jurul tau - de prejudecati, de inhibitii, de lucruri care complica inutil viata sau pur si simplu de lipsa de imaginatie. Adresandu-se unui public tinta tanar, preponderent masculin, care locuieste in mediul urban, are educatie superioara si este preocupat de cariera, noua campanie doreste sa creeze o legatura speciala intre marca si consumatori. Pe o piata dinamica din toate puctele de vedere (jucatori, produse, promotii, campanii publicitare), sansa de a te diferentia consta in a crea si la nivel executional ceva iesit din tipare, asa cum sunt spoturile noii campanii Tuborg, intitulate "Barul" si "Matusa".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related