Campania "Iaurtul se intoarce" demonstreaza ritualul de consum al nou-lansatului Fruzu

Campania "Iaurtul se intoarce" demonstreaza ritualul de consum al nou-lansatului Fruzu

Next Advertising a creat executia TV a campaniei integrate care promoveaza lansarea pe piata romaneasca a iartului cu fructe Fruzu, informeaza un comunicat emis de GMP PR. Componenta online a campaniei a fost realizata de Outbox, iar identitatea brandului Fruzu a fost creata de BrandTailors. Ritualul de deschidere a iautului Fruzu a fost demonstrat in mansarda IQads de catre echipa GMP PR.

Campania cuprinde si o componenta in-store, in cadrul careia, dupa scanarea QR Code-ului, consumatorii vor putea vedea pe tableta promoterului ritualul de consum al produsului si vor putea degusta apoi iaurtul. De asemenea, brandul Fruzu va fi promovat prin website-ul dedicat (cu joc integrat) si contul de Facebook.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related