Prima florarie digitala de la metrou, deschisa de Vodafone la statia Piata Victoriei

Prima florarie digitala de la metrou, deschisa de Vodafone la statia Piata Victoriei

McCann Erickson a dezvoltat pentru Vodafone, in parteneriat cu Metrorex si FlorideLux.ro, prima florarie digitala de la metrou, informeaza un comunicat de presa emis de Vodafone. Astfel, prin scanarea codurilor QR disponibile in statia de metrou Piata Victoriei (M2), cei interesati pot trimite oriunde in tara un buchet de flori ce poarta nume specifice cum ar fi "Ma gandeam la tine", "Nu-mi trebuie un motiv", "Ne vedem in weekend?", "Chiar daca nu e ziua ta", "Nu stiu cum sa iti spun" sau "Nu am uitat".

"Am pornit de la ideea ca, printre cei care urca si coboara grabiti intre statii, exista si oameni care se gandesc la cei dragi. Oameni care adora surprizele, dar parca si mai mult adora sa faca surprize celorlalti si nu au nevoie de un motiv special pentru asta. Pentru cei care daruiesc flori cu orice ocazie, Vodafone lanseaza Floraria Digitala Vodafone – florariadigitala.ro. Pana la 30 noiembrie 2012, floraria digitala Vodafone va fi disponibila publicului si intr-un spatiu inedit, la statia de metrou Piata Victoriei (M2), fiind astfel prima florarie digitala de la metrou din Romania", a declarat Angus Slater (Chief Marketing Officer, Vodafone Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related