Colgate Romania strange zambete printr-un flashmob la metrou

La finalul lunii august Colgate Romania a demarat campania "Ajutam Romania sa zambeasca" prin care compania isi propune sa transforme fiecare zambet intr-un produs donat catre Crucea Rosie, informeaza un comunicat de presa emis de GolinHarris.

In carul acestei campanii, bucurestenii au fost invitati sa zambeasca prin participarea la un flashmob desfasurat la statia de metrou Unirii 1. Flashmob-ul a avut ca scop transmiterea mesajului "Ajutam Romania sa zambeasca!" prin dansul echipei de la OneBeat care a purtat tricouri imprimate.

Totodata, utilizatorii pot contribui la campania online incarcand fotografii in care zambesc pe pagina de Facebook Colgate Romania sau prin interactiuni de tip Like sau Share. De asemenea, like-urile sau share-urile stranse de filmul de diseminare al flashmobului vor fi contorizate ca "zambete". Compania isi propune sa stranga pana pe 7 octombrie 100.000 de zambete virtuale si contorizeaza numarul acestora in Zambetometru, ajungand momentan la aproximativ 55.000.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related