Iosif Oprescu (Logo Bigger) despre construirea brandurilor de lux: atribute, valori cu care sunt asociate, endorsement

Iosif Oprescu (Logo Bigger) despre construirea brandurilor de lux: atribute, valori cu care sunt asociate, endorsement

Iosif Oprescu (Owner, Logo Bigger) vorbeste despre ce inseamna construirea brandurilor de lux, ce le diferentiaza de cele aspirationale si premium, cu ce valori le asociem, cum poate un brand local de lux sa fie recognoscibil la nivel international si ce endorseri sunt cei mai potriviti.

Discutia despre branduri de lux continua pe 8 octombrie la evenimentul Luxury & Aspirational Brands.

Ce inseamna un brand de lux, ce atribute il diferentiaza de brandurile aspirationale si de cele premium? Care este relatia dintre ele?

Un brand de lux este un produs sau un serviciu care se adreseaza unei elite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related