Epilog la la CeAi pierdut.'60s o'clock

Am aflat dupa trei intalniri ce era un ceai in anii 60: o petrecere dementiala, fara ceai dar cu multa Muzica, Film si chiar Literatura. Asemenea ceaiuri au avut loc saptamana trecuta, organizate de echipa InterArte, iar noi speram ca ati fost prezenti, fara sa ratati Parada broscutelor sau Publicitatea.

Daca da, stiti ce a fost: "Pe drum", muzici, subculturi, road movie, Harley, swinging, sixties, Beatles, hippie, Woodstock, Stufstock, VW Beetle, revolutie creativa, advertising icons cu Simona Popescu, Razvan Tupa, Liviu Papadima, Ovidiu Verdes, Alex Leo Serban, Horea Murgu, Mihai Plamadeala, Doru Ionescu, Nelu Stratone si specialisti din publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related