Publicitatea online romaneasca la sfarsitul perioadei de pionierat

Specialistii in publicitate prognozau inca de anul trecut faptul ca publicitatea online romaneasca va sparge in sfarsit barierele si isi va castiga locul binemeritat in mixurile de media ale advertiserilor. S-a produs insa o adevarata revolutie, asteptarile fiind depasite cu mult, iar piata online a trecut in primul trimestru al anului de 2.000.000 euro net. O suma mica daca ne comparam cu celelalte canale media, insa se stie ca acesta e doar sfarsitul perioadei de pionierat la care Imedia a contribuit considerabil inca de acum 6 ani.

In acest context, Imedia va depasi anul acesta primul milion de Euro. Imedia este unul dintre cei mai importanti jucatori de piata de publicitate online, atingand in primul trimestru un volum net de 450.000 euro si dublandu-si reteaua fara a neglija standardele de calitate cu care a obisnuit deja piata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related