Campania de lansare Digi Life si Digi World "Conversatiile prind viata", semnata de Rusu+Bortun Brand Growers

Campania de lansare Digi Life si Digi World "Conversatiile prind viata", semnata de Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers a realizat campania "Conversatiile prind viata", prin intermediul careia au fost lansate pe piata romaneasca si ungureasca canalele Digi World si Digi Life. Campania cuprinde patru spoturi TV, patru executii outdoor, executii online si comunicare la punctele de vanzare.

Rusu+Bortun Brand Growers, care a oferit servicii de strategie de brand, strategie de comunicare, creatie si productie pentru RCS&RDS, a castigat contul in cadrul unei licitatii care a avut loc la sfarsitul lunii iulie. De asemenea, Rusu+Bortun Cyber Growers a gestionat componenta online, evenimentul de lansare a campaniei a fost organizat de Luna Millenium, iar media planning-ul si media buying-ul a fost administrat de Spoon Media. Logo-urile si pachetele video de promovare au fost realizate de Kemistry UK.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related