Sister a castigat un proiect de rebranding de ambalaj pentru portofoliul LaborMed Pharma

In urma unui pitch organizat LaborMed Pharma, agentia Sister a fost desemnata castigatoare si a dezvoltat proiectul de rebranding al intregului portofoliu al companiei la nivel de design de ambalaj, informeaza un comunicat de presa emis de agentie.

Despre obiectivul procesului de rebranding, Ana Bescheru (Product Manager OTC, LaborMed) spune ca acesta a fost integrarea intr-un mod cat mai natural al fostelor produse generice Ozone in identitatea LaborMed, fara a se indeparta de consumatorii fideli.

"Vorbim de o gama extinsa pe mai multe grupe de afectiuni, intre care delimitarea trebuia sa se faca in mod clar, usor vizibil, pastrand in acelasi timp unitatea la nivel de gama. Ne doream, in final, o linie de ambalaje de impact, cu potential mare de diferentiere – competita fiind extrem de acerba in aceasta categorie - si o imagine usor de retinut si recunoscut pentru un consumator care cumpara aceste produse de zeci de ani. Solutia de branding oferita de agentia Sister ne-a surprins realmente prin precizia si claritatea cu care a reusit sa transmita toate aceste aceste lucruri printr-un singur element de design", a completat Ana Bescheru.

Pentru a reusi sa indeplineasca aceste obiective pentru o gama de 14 produse, agentia Sister a trecut printr-un proces de cercetare si analiza.

Alexandra Tinjala ((Fondator & CEO, Sister) povesteste toti pasii proiectului: "Nu vorbim despre lansarea unei noi game sau lansarea unor produse noi pe piata. Vorbim despre o gama de produse care deja defineste o intreaga categorie, o gama de produse care face parte din casa oricarui roman si care avea deja un numar ridicat de consumatori fideli. Aveam multe teme de indeplinit: pe de-o parte trebuia sa ne diferentiem de competitie, totusi, sa ramanem aproape de consumatori; pe de alta parte, aceasta gama trebuia, in mod imperios, sa se integreze in identitatea companiei mame, LaborMed, dar sa si comunice intr-un mod cat mai simplu si puternic produsele, intr-o piata in care regulile de comunicare sunt probabil printre cele mai restrictive. Pentru a impaca toate cerintele, am plecat de la cromatica generica ce defineste aceasta categorie si, cu toate ca una dintre 'legile' brandingului spune ca pentru a te diferentia trebuie sa folosesti ceva complet opus de competite, am ajuns la concluzia ca, de fapt, categoria aceasta de produse are limbajul sau. Un alfabet propriu pe care daca nu l-am folosi, am risca sa nu mai fim intelesi de catre consumator. Astfel, am ales sa exploatam conotatiile cromatice doar in numele produsului si prin dezvoltarea unui simbol ca semnatura a acestei game, un simbol cu potential de memorabilitate si prin care produsele sa se poata diferentia atat de vechiul look cat si de competitie".

 

"De obicei, un pitch inseamna pentru agentie un moment de incordare tip hei-rup, care dureaza una, doua, trei saptamani. Dupa care momentul adevarului, prezentarea la client. Apoi asteptarea deciziei, numaratul zilelor. Pitch-ul LaborMed a iesit insa din acest tipar. Si, cel mai important pentru noi, s-a bazat pe respectarea unor factori de selectie obiectivi si extrem de profesionisti: propunerea castigatoare a fost validata astfel de catre consumator (atat farmacisti, cat si consumatorul final), adevaratul factor de decizie din 'viata reala'. Rabdarea de a respecta pasii corecti in selectarea propunerilor, printr-un dialog coerent intre agentie, client si consumator, 'luxul' de a face fine-tuning-uri inca din faza de pitch, in urma concluziilor oferite de research, si timpul 'sanatos' oferit de catre client pentru finalizarea intregii game, a facut ca acest proiect sa fie unul nu doar extrem de interesant si motivant dar si unul care ne aduce aminte si noua, agentiilor, cum este sanatos si de fapt, normal, sa se desfasoare un proiect, de la faza de 'gand' pana la cea de 'realitate'", adauga Nicoleta Pena (Account Manager, Sister).

Echipa Sister implicata in realizarea proiectului LaborMed este formata din: Alexandra Tinjala (Client Service Director), Nicoleta Pena (Account Manager), Irina Culetu (Account Executive), Raluca Ciupercescu (Creative Director), Cosmin Cucu (Senior Art Director).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related