Dragos Musat despre activarea cu Tommy Lee Jones: "Am vrut o campanie care sa bubuie"

Dragos Musat despre activarea cu Tommy Lee Jones: "Am vrut o campanie care sa bubuie"

Tommy Lee Jones apare in poze in tabloide la brat cu o romanca. In fotografii apare si regizorul Dan Chisu in ipostaze in care il plimba pe actorul de la Hollywood pe strazile Centrului Vechi sau ii inmaneaza ceea ce par a fi paginile unui scenariu. Tot misterul se lamureste odata cu revealing-ul: Tommy Lee Jones e de fapt nea Nicu din Floreasca si buzz-ul e folosit pentru lansarea pe piata a retailer-ului online MyNameIsBrand. Dragos Musat (Digital Director, Propaganda) vorbeste despre insight-ul de la care a pornit campania, implicarea lui Dan Chisu in campanie, bugetul activarii si planurile post-revealing pentru promovarea brandului intrat pe piata romaneasca. Despre rezultatele, mesajul campaniei si asocierea dintre tabloide si MyNameIsBrand cititi in partea a doua a interviului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Ionut Preda
acum 11 ani
toate bune si frumoase, doar ca in viata reala Tommy Lee Jones e chel :))


Branded


Related