60 de secunde de scurtmetraj v-ar putea aduce o excursie de film la Londra

60 de secunde de scurtmetraj v-ar putea aduce o excursie de film la Londra

90% din durata unui film e doar o pierdere de vreme. O stim cu totii. Sunt cu siguranta suficiente secunde pana si intr-un minut pentru ca personajul tau principal sa salveze lumea, sa cucereasca fata/baiatul si sa traiasca amandoi fericiti pana la adanci batraneti. O demonstreaza si competitia de scurtmetraj Jameson Empire Done In 60 Seconds, in cadrul careia iti poti inscrie remake-urile de filme celebre de maxim 60 de secunde pana pe 20 ianuarie 2013, pe www.jamesonempirediss.com.

Dar pana atunci, haideti sa vedem care sunt unele dintre cele mai bune scurtmetraje inscrise in cadrul competitiei in anii anteriori. Pe acestea si pe multe altele le veti putea vedea si la ShortsUP, pe 10 noiembrie, la Turbohalle.

In 2009, Stephen Power si Conal O'Meara au fost marii castigatorii Done In 60 Seconds, realizand un remake dupa filmul Jerry Maguire, cu Tom Cruise in rolul principal. Scurtmetrajul de 60 de secunde a condensat actiunea din film, pastrand totodata cele mai importante scene si cele mai memorabile replici din original ("You complete me", "You had me at hello", "Show me the money" etc.)

Se pare ca filmele cu Tom Cruise chiar dureaza prea mult si merita reduse in 60 de secunde pentru ca in 2010 castigatorul de la nivel global a facut un remake dupa Top Gun. Scurtmetrajul a fost o versiune mult mai putin romantata a filmului, in care Maverick imprumuta elemente din viata reala a lui Tom Cruise.

In 2011, castigatorul de la nivel global a realizat o parodie a filmului 127 Hours. In filmul de 60 de secunde inscris de Maeve Stam, aventura din canion este transpusa in aventuri la birou, in care dorinta de a supravietui intr-un mediu impanzit de capse cu potential ucigator te indeamna la gesturi extreme.

Daca va simtiti si voi inspirati sa participati anul acesta, inscrieti-va pe www.jamesonempirediss.com pana pe 20 ianuarie 2013. Participarea v-ar putea aduce premii in valoare de 4.500 de euro, o excursie de film la Londra si un premiu Jameson Empire.

Mai multe detalii gasiti pe site si pe pagina de Facebook Jameson Romania, in tabul dedicat competitiei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related