200.000 euro investiti de UPC in proiectul Digital Zoo din 2009 pana in prezent

200.000 euro investiti de UPC in proiectul Digital Zoo din 2009 pana in prezent

In cadrul unui eveniment de presa organizat de Graffiti PR, UPC Romania, in parteneriat cu Gradina Zoologica Bucuresti a relansat platforma Digital Zoo ce se pozitioneaza ca singura gradina zoologica virtuala din tara noastra. Proiectul Digital Zoo face parte din directia educationala a platformei de responsabilitate sociala a UPC printre care se numara si proiectul Tech School, premiat recent la Gala PR Award.

Odata cu relansarea, UPC a marit familia animalutelor VIP din Digital Zoo, ajungand astfel la 16 membri – lei, tigru siberian, pelicani, tamarini, lemurieni si coati. Familia de coati nou sosita in Gradina Zoologica Bucuresti a fost botezata Nasul Mai Lung si Nasuc Mai Scurt pentru a fi in ton cu limbajul copiilor - target-ul principal al proiectului.
Statutul de VIP le confera animalelor posibilitatea de a fi urmarite 24/7 prin live streaming si de a fi adoptate virtual de vizitatorii Digital Zoo.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related