Invitatia la cafea din partea lui Horia Brenciu, creata de Digital Star si Starcom pentru Jacobs Kronung

Invitatia la cafea din partea lui Horia Brenciu, creata de Digital Star si Starcom pentru Jacobs Kronung

Digital Star si Starcom au dezvoltat aplicatia de Facebook "Invitatie la cafea" care promoveaza lansarea paginii oficiale de Facebook Jacobs Kronung Romania, informeaza un comunicat emis de Leo Burnett. Utilizatorul aplicatiei poate trimite o invitatie cantata de Horia Brenciu pentru o persoana draga, un prieten sau pentru persoana iubita.

Aplicatia porneste de la dorinta de a oferi utilizatorului o experienta care sa imite emotia si povestea fiecarei cesti de cafea bauta alaturi de cei dragi. Horia Brenciu reflecta efervescenta si spirit pozitiv, ceea ce a facilitat asocierea brandului Jacobs Kronung cu numele artistului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related