Gsp.ro se promoveaza ca fiind “un site normal la cap”

Gsp.ro se promoveaza ca fiind “un site normal la cap”

Astazi gsp.ro a lansat o campania "Click less, think more!" ce isi propune sa atraga atentia asupra modului agresiv in care este captata atentia cititorilor pe internet. Printr-un articol al carui titlu continea cuvintele "SOCANT, FRAPANT, LUXURIANT!", GSP aducea cititorii pe site pentru ca apoi sa le dea posibilitatea sa aleaga intre a reciti titluri halucinant de senzationale sau a intra pe adevaratul gsp.ro.

"Este o campanie facuta in-house, de echipa gsp.ro, condusa de seful pe digital, Catalin Tepelin. Activarea este punctuala, neconventionala, pe gsp.ro si nu are declinari pe print sau TV", a declarat Roxana Bodea (Communication & PR Manager, GSP.ro).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related