Leo Burnett & Target comunica pentru McDonald’s in campania "Mi-e pofta sa fac bine"

Leo Burnett & Target comunica pentru McDonald’s in campania "Mi-e pofta sa fac bine"

Sub headline-ul "Mi-e pofta sa fac bine!" Leo Burnett & Target semneaza campania nationala McHappy Day 2012 pentru McDonald’s Romania, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Printr-un mix de promovare ce acopera canalele TV, print, online si in-store, campania isi propune sa stranga fondurile necesare pentru a dota spitalul Grigore Alexandrescu din Bucuresti cu un computer tomograf nou, donand un leu din valoarea fiecarui sandvis sau meniu Big Mac sau McChicken cumparate in perioada 19-25 noiembrie

.Colaborarea dintre Leo Burnett si McDonald's este una punctuala, agentia castigand pitch-ul organizat pentru aceasta campanie, potrivit declaratiilor din partea reprezentantilor agentiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related