Romanii vazuti prin ochii creativilor Bogdan Naumovici, Liviu David, Sorin Psatta si Gabriela Lungu

Romanii vazuti prin ochii creativilor Bogdan Naumovici, Liviu David, Sorin Psatta si Gabriela Lungu

Primul panel al zilei de Marketing si Media din cadrul evenimentului Zilele Biz a fost dedicat definirii romanului si societatii in care traieste. In prima parte a reportajului am prezentat rezultatele unor studii despre romani, societatea in care traiesc si reclamele consumate, asa cum au fost expuse de Vintila Mihailescu (antropolog), Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Market Research) si Alina Stepan (Managing Director, Ipsos Research). In cele ce urmeaza urmeaza sa prezint perspectiva celor care creeaza campanii pentru publicul roman: Bogdan Naumovici (Managing Partner, 23 Communication Ideas), Liviu David (Creative Director, Next Advertising), Sorin Psatta (Integrated Communication Director, BBDO Romania) si Gabriela Lungu (Managing Partner, THE PRACTICE).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune


Comentarii

Claudia Constantinescu Necula
acum 11 ani
Nu știu cum realizați voi ,,cunoașterea oamenilor,,. Dar pentru a cunoaște viitoarea generație, adică adolescenții de astăzi, trebuie să vă amestecați cu ei. Și aici mă refer la cei care nu fac parte din ,,elită,,. Așa ar putea începe și un proces de schimbare de mentalitate.


Branded


Related