Campanie de lansare a produselor "branzica proaspata" Hochland, semnata de pastel

Campanie de lansare a produselor "branzica proaspata" Hochland, semnata de pastel

Agentia pastel a creat conceptul creativ, materialele pentru in-store si evenimentul de lansare pentru publicul intern pentru lansare celor 5 noi sortimente din gama branzica proaspata de la Hochland, informeaza un comunicat de presa emis de agentie.

Conceptul creativ a plecat de la caracteristicile si beneficiile noilor produse care pot fi consumate rapid in diferite situatii, fiind gustari sanatoase atunci cand nu e timp pentru o mese lungi. Mesajul campaniei, "branzica proapasta te urmeaza oriunde ziua te ghideaza", isi propune sa arate versatilitatea produsului, printr-o adresare directa si o abordare jucausa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related