Mercury360 ii invata pe cei mici ca strada nu e de joaca in campania "Inocenta"

Mercury360 ii invata pe cei mici ca strada nu e de joaca in campania "Inocenta"

Mercury360 a realizat pentru Brigada Rutiera Bucuresti campania "Inocenta" ce isi propune sa previna accidentele pietonale, informeaza un comunicat de presa emis de M.A.I.. Deja lansata in scolile primare, campania se va derula pana in vara anului viitor, cuprinzand, pe langa materiale de comunicare dedicate parintilor si profesorilor, si actiuni de informare si educare dedicate copiilor.

Campania pleaca de la imaginatia copiilor care, necunoscand pericolul, devin victime ale accidentelor din joaca. Vizualul ilustreaza gandurile de joaca ale unui copil, intrerupte de realitatea unui acccident de masina. Mesajul a fost dezvoltat bilingv pentru a fi expus si in scolile cu predare in limba engleza, dar si in publicatii romanesti ce vizeaza parintii si profesorii care pot preveni astfel de accidente.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related