Melodii cehesti compuse de public, intr-o activare Lowe&Partners pentru Staropramen

Melodii cehesti compuse de public, intr-o activare Lowe&Partners pentru Staropramen

Pentru a marca asocierea berii Staropramen cu festivalul SOUNDCZECH, o serie de 10 concerte de muzica ceheasca contemporanta organizate in parteneriat cu Centrul Ceh in 3 orese din tara, Lowe&Partners a realizat o activare prin care si-a propus sa produca interactiune intre brand si consumatori. Potrivit unui comunicat de presa emis de GolinHarris Romania, agentia a realizat o aplicatie digitala interactiva prin care consumatorii puteau sa dezlantuie propria orchestra muzicala formata din sticle, doze si pet-uri.

Timp de o luna, in acorduri de jazz si muzica electronica, consumatorii Staropramen au fost invitati sa-si creeze propriile melodii cu ajutorul recipientelor de bere. Aplicatia care reda sunetul unei orchestre de muzica tipic pragheze putea fi activata calcand pe o suprafata sensibila pe care tastele muzicale erau doze, sticle sau pet-uri. Cei mai talentati 20 de compozitori au fost recompensati pentru inspiratia lor cu cate o sticla "cantatoare" ce reproducea un mix format din compozitiile lor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related