Peste 2200 de persoane prezente la Roadshow-ul Mercedes, realizat de Kaleidoscope Proximity

Peste 2200 de persoane prezente la Roadshow-ul Mercedes, realizat de Kaleidoscope Proximity

Kaleidoscope Proximity a dezvoltat si implementat un Roadshow, in perioada 15 septembrie - 16 octombrie, in cadrul caruia 2.200 de persoane din cinci orase au testat noul model Clasa A de la Mercedes, informeaza un comunicat emis de agentie. Agentia s-a implicat si in creatia si dezvoltarea materialelor de promovare pentru radio, TV, presa scrisa, online si outdoor. De asemenea, GolinHarris a realizat campania de presa (care s-a adresat reprezentantilor presei centrale, locale si bloggerilor).

Peste 2200 de persoane au testat noul model Clasa A Mercedes pe parcursul celor patru zile in care Roadshow-ul a fost prezent in Timisoara, Cluj, Iasi, Constanta si Bucuresti. Participantii s-au putut inscrie prin intermediul unei aplicatii pe care Kaleidoscope Proximity a dezvoltat-o pentru tablete, acest sistem facilitand scurtarea timpului de inscriere si managementul celor inscrisi pentru drive-test. Aplicatia a contribuit de asemenea la crearea unei baze de date cu potentiali clienti ai noului model apartinand Clasei A.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related