Aniversarea de 33 de ani, de Stefan Palarie

Aniversarea de 33 de ani, de Stefan Palarie

Stefan Palarie (Head of Corporate Engagement, Scoala de Valori) creeaza si dezvolta proiecte educationale in parteneriat cu corporatiile care isi doresc sa aiba un impact pozitiv in educatia din Romania. Combinand experienta anterioara din mediul privat, Stefan a tinut mereu sa valorizeze importanta cercetarii stiintifice in mediul social si in designul activitatilor educationale. Noi l-am intrebat daca s-a simtit vreodata si batran printre atatia tineri. 

Toata viata mea am lucrat cu oameni tineri. Cu studenti si cu adolescenti. Am facut asta pentru ca imi place spiritul lor, energia lor, modul lor de a privi lucrurile. Daca in business obisnuiam sa fiu cel mai tanar din echipa pe care o conduceam, am ajuns ca in Scoala de Valori sa lucrez doar cu oameni mai tineri decat mine. Imi place pentru ca ma provoaca si ma tine in forma permanent. Ma simt continuu ca fiind de aceasi varsta cu cei cu care lucrez.

Acum un an, in vara, la cateva saptamani dupa aniversarea zilei mele de nastere, la un televizor deschis pe langa care treceam aud stirile de la un mare post de televiziune. Incepeau cu "un barbat de 33 de ani....". Nu mai stiu ce a facut, s-a imbatat, a adormit la volan... chiar nu conteaza. Pe mine m-a frapat si intrigat sintagma de stiri "un barbat de 33 de ani". Eu tocmai implinisem 33. M-as fi asteptat sa spuna "un tanar de 33 de ani", dar...

Atunci m-am simtit pentru cateva minute batran, dar am decis sa nu imi pese. Am hotarat ca nu vorbeau la stiri despre mine. Cand vor vorbi despre mine vor spune peste 20 de ani "un tanar de 54 de ani la o intalnire educationala cu mai multi tineri de 18... a pus bazele...".

Impreuna cu Adina Vlad (Managing Partner, UNLOCK Market Research), Stefan va vorbi vineri, 14 decembrie, in a doua zi a conferintei Romanian Youth Focus despre relatia dintre cercetarea despre tineri si programele educationale dezvoltate de institutii de stat sau private si despre cum se folosesc insight-urile care rezulta din studii in dezvoltarea de programe pentru tineri. Detalii si inscrieri pe pagina evenimentului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related