Spatiu publicitar in valoare de 1 milion de lei in GSP si revistele BBC, in campania "Printul rulz"

Convergent Media ofera spatiu publicitar in valoare de 1 milion de lei (aproximativ 222.000 euro) timp de 2 ani si jumatate in Gazeta Sporturilor si revistele BBC pentru cea mai buna campanie de print ce va fi aleasa in concursul "Printul rulz", informeaza un comunicat de presa emis de reprezentantii GSP. Consursul, ce va demara pe 7 ianuarie 2013, este deschis atat clientilor, cat si agentiilor, brand-ului castigator putand consuma spatiul publicitar cu orice campanie pe care o va avea.

Din juriul care va alege campania castigatoasre fac parte  Serban Alexandrescu (Executive Creative Director, Headvertising),  Alexandru 'Tugu' Dumitrescu (Executive Creative Director, McCann Erickson), Cristian 'Kit' Paul, (Creative Director & Founding Partner, Brandient) si Victor Stroe (Director de Strategie, Leo Burnett).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related